Cu
siguranta ca ISO 9001 reprezinta cel mai popular standard la nivel
international care face referire la managementul calitatii unei companii,
organizatii sau institutii. Firmele care ofera clientilor produse si servicii
din orice domeniu si au obtinut un asemenea certificat, se bucura de foarte
multe avantaje. Pe aceasta cale se castiga si increderea clientilor si a
colaboratorilor, deorece acestia vad certificatul ca pe o garantie a
seriozitatii si profesionalimsului.
Care sunt avantajele?
Un
client multumit, cu siguranta ca va face recomandari si va atrage si pe altii,
aspect cu ajutorul caruia se obtin venituri mai ridicate. In acest scop, este
nevoie ca aceste companii sa indeplineasca anumite criterii si sa respecte
cateva reguli stricte, totul pentru ca la final, pe baza certificatului sa se
bucure de numeroase beneficii.
Posibilitatea de participare lalicitatii
In
ciuda faptului ca exista firme care sunt de parere ca asemenea certificate ISO
nu sunt folositoare, diferenta se va putea vedea la profit, la eficienta
fiecarui proces, dar si la gradul de multumire al angajatilor si prin relatia
stransa cu conducerea. In plus, daca se doreste participarea la licitatii, de
multe ori, firmelor li se impune drept criteriu de participare, obtinerea unui
certificat, pentru ca in acest mod se elimina companiile mai putin serioase.
Increderea clientilor
Cu
ajutorul certificatului ISO 9001, intregul personal al unei companii se implica
direct in fiecare procedura, totul pentru ca serviciile sau produsele oferite
sa fie de cea mai buna calitate. De asemenea, se urmareste crearea unei relatii
apropiate cu clientii, pentru ca acestia sa fie pe deplin multumiti. Cu
siguranta ca standardele impuse ajuta la castigarea credibilitatii pe piata,
imbunatatirea reputatiei, dar si la crearea unui brand puternic. In plus, se
castiga foarte mult teren in fata firmelor competitoare, care nu au obtinute
certificate, iar clientii acestora, vor putea fi preluati cu usurinta.
No comments:
Post a Comment